Jun 24, 2009

"Important Job"

Sila ambil perhatian bagi sesiapa yang berkenaan..

Projek penterjemahan buku2 semester 4 telah dilancarkan baru2 ini dan dirasmikan oleh penulis sendiri. Penulis mengharapkan supaya teman2 sebagai shareholder dapat memperkemaskan projek yang bernilai ribuan dollar itu..

Subjek Semester 4:
1-Maliah 'Ammah fil Islam
2-Nazoriyah Iqtisodiah al-Islamiah
3-Iqtisod ad-Dualiy
4-Tarikh Fikr al-Iqtisod


Bagi ke 44 buah buku tersebut, sila terjemahkan bahagian pemegang shareholder sahaja bersama maklumat tambahan bagi memantapkan objektif projek itu. Tidak lupa juga tentang disiplin ilmu, setiap projek yang dilaksanakan hendaklah disertakan footnote. Ini bertujuan untuk melatih semua pemegang shareholder mendapatkan bahan dari sumber yang sahih di pandangan syarak..

Penulis selaku pemegang saham terbesar memberi kelonggaran kepada due date projek iaitu dalam bulan 8 dan tarikh sebenar akan diconpemkan nanti..Penulis dah bukak blog mukhlisahfillah.blogspot.com dan mendapati bahawa ruangan budget TIADA mungkin belum di updatekan lagi..So, segala masalah teknikal, Penulis mohon maaf dan akan post-mortem dengan biro teknikal SAHAJA..
Sebelum terlupa, segala projek yang sudah menepati syarat dan terma ISO Qualifiqation, bleh la di attachkan ke email penulis: neweconomist88@yahoo.com. Kerja2 penerbitan insya-Allah akan disettlekan di kemudian hari..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails